דיווח נוכחות מעונות יום

 
icon3

למה חשוב לתעד נוכחות במערכת ממוחשבת?

הגיע הזמן שגם במוסדות החינוך של הילדים שלנו יהיה פתרון ארגוני שיזכור את מה שהמוח האנושי לא מסוגל. כשאנחנו מתעדים כל הגעה ועזיבה של ילד במערכת הממוחשבת, אנחנו מנהלים מעקב אחר השגרה שלהם ואנחנו מקבלים מעין "וידוא" ממערכת נוספת (חוץ מהראש שלנו) שיודעת היכן הילד בכל רגע נתון. מהם היתרונות? גם מנהל הגן או הגננת וכמובן ההורים יכולים לדעת בכל רגע נתון עם מי נמצא הילד. זה יכול למנוע מצבים לא נעימים ששוכחים להוריד את הילד בגן/ לבוא לקחת אותו בזמן. הילד הרגיש לא טוב ובאו לקחת אותו באמצע היום? נסמן זאת במערכת ומעתה נדע לא לקחת אותו בחשבון או לא להיבהל כשאנחנו לא רואים אותו בין שאר הילדים במעון. כשהמוח שלנו שוכח – האפליקציה זוכרת.
icon4

למה חשוב לקבל התראות מהמערכת הממוחשבת?

כהורים, אנחנו חרדים מהרגע שהילד עוזב את הבית בבוקר ועד שאנחנו באים לקחת אותו מהמעון בצהריים. זה טבעי וזה לא הולך להשתנות בדורות הקרובים. לא תמיד הגננת יכולה לענות באותו רגע לטלפון הדחוף; הורים רבים חרדים פחות כשהם יכולים לעקוב בעצמם אחר "המסלול" של הילד שלהם ולהירגע כשהאפליקציה מדווחת בעצמה. הגננות והצוות החינוכי ישמחו לגלות שהזמן הרב שהולך על ספירת נוכחות יכול להיחסך לטובת פעילות חינוכית או חברתית שתעשיר את עולם הילד.
 
 
icon2

ניהול מעקב נוכחות

ניהול מעקב נוכחות במערכת הממוחשבת של GanApp יעיל לא רק לצוות החינוכי ולהורים, אלא גם עבור הילדים בגן. צוות מחנכי הגן מתחלף לעיתים ודורש היכרות והסתגלות לילדי הגן, לדפוסי ההתנהגות שלהם ולצרכיהם. בעזרת המערכת תקבלו תמונת מצב על היעדרויות הילד בתקופה האחרונה. המערכת הזו תשמש אתכם ביעילות באסיפות הורים, ישיבות צוות וביקורת מאת מנהלי או מפקחי החינוך.
icon1

נוכחות וכמות ילדי הגן בזמן אמת

הסעיף הבא יכול להישמע מעט מבהיל אבל הוא חיוני בהחלט – במקרה חירום כמו רעידת אדמה וכדומה, פיקוד העורף ידרוש לקבל רשימה של כמות ושמות השוהים במקום במהירות האפשרית. בזמן לחץ פעולה שכזו יכולה להיות מאתגרת וכמעט בלתי אפשרית עם ילדים קטנים באזור. עבור אירועי חירום וגם שגרה, מומלץ שהמידע יהיה כבר בתוך המערכת הממוחשבת.