עדכון הורים במערכת הדיווח החכמה

אנחנו שולחים את הקטנטנים שלנו למוסדות החינוך מוקדם בבוקר ומקבלים אותם רק בשעות הערב. במשך כל השעות האלה אנחנו תוהים לא פעם מה מצבם; האם הם אכלו? איך הם מרגישים? מתי הגיעו? מתי התעוררו? רוב הפעמים התהיות האלה יסתיימו בהרמת טלפון לגן וחוזר חלילה. ידיהם של הצוות החינוכי עמוסות והם עושים כל שביכולתם כדי לטפל בילדים הרכים וגם לתת מענה לעשרות הורים מודאגים בכל שעה ביום. מה אם היה פתרון לקבל את כל התשובות האלה בכל רגע, מכל מכשיר, ובלי כל צורך לטלפן לגננת?

המערכת שתעזור לנו להבין את הקטנטנים שלנו טוב יותר

אנחנו חיים בעידן הרשתות החברתיות בו אנחנו יכולים לקבל מידע ותמונות מכל רחבי העולם תוך שניות – אז למה לא לקבל מידע חיוני על המצב הנפשי, הפיזי והבריאותי של הילדים שלנו? העתיד הזה ממש כאן עם מערכת GanApp – המערכת החכמה שתגיד לכם מתי הילד אכל, מתי הוא התעורר, כמה זמן הוא ישן וכמה פעמים הטיטול שלו הוחלף. המערכת הזו תפתור את החרדות שלכם כהורים, היא תקל על ההתנהלות היומיומית של הגננות בגן, והיא תעזור לכם לדעת יותר על השגרה היומית של הילדים שלכם. הקטנטנים שלנו עדיין לא יכולים להתבטא בעצמם כראוי, ולכן המערכת הזו משמשת כ"פה" שיגיד לנו כיצד הם מרגישים ויעדכן אותנו במצבם הבריאותי והנפשי לאורך זמן.

החשיבות הבריאותית של דיווח במערכת ממוחשבת

החשיבות בדיווח למערכת ממחושבת ששומרת נתונים נראים לעין ויכולה לנהל מעקב היא אינה רק כדי להרגיע חרדה נפשית של הורים. יתר על כן, היא חשובה מאוד למעקב אחר דפוסי ההתנהגות של הפעוטות בתחומים רחבים כמו: הרגלי אכילה, הרגלי שינה, מספר החלפות טיטולים ביום. הסיבות האלה יכולות להיות גם רפואיות למשל; אי החלפה מספקת יכולה לגרום לפריחה, הרגלי שינה לקויים יכולים להעיד על בעיה רפואית או התפתחותית. כמו כן, פעוטות לעיתים "בררנים" בהרגלי האכילה שלהם והורים רבים מנסים למגר את התופעה הזו על ידי מעקב אחר המזון שהילד צורך והכמות שלו - מי כמונו יודע, שבגילאים האלה ההתפתחות היא כל כך חיונית וזריזה, שצריך להיות תמיד עם היד על הדופק.

דיווחים מהשטח

במערכת GanApp, ניתן לראות מידע בכל רגע נתון ואפילו לקבל התראות לנייד בזמן אמת. הממשק הידידותי שלה קל לשימוש וזמין לכל מכשיר. במספר קליקים פשוטים, צוות הגן יכול לעדכן בשניות בודדות על דפוסי הפעוטות. היתרון שבזמינות המערכת הוא חסכון זמן יקר וכאבי ראש על ניסיונות תקשור עם הצוות הגן וקבלת דו"ח מפורט בעל פה בזמני לחץ. הורים העידו כי כאשר הם מקבלים את המידע החיוני באפליקציה, הם מרגישים רגועים יותר במהלך כל היום. כמו כן, העידו ההורים כי הם אינם נדרשים לחכות לזמן קבוע בו הגננת תענה לטלפון או לתשאול הצוות החינוכי בסוף כל יום- מאפיין שמוסיף לחץ ו"פקקים" בכל סוף יום, שכן עשרות הורים נשארים כדי לשאול את אותן שאלות. .

יעילות הדיווח במערכת ממוחשבת

מלבד החיסכון בזמן ובטלפונים שבורים, המערכת יעילה בכך שהיא זוכרת את מה שהמוח לא זוכר. כאשר מדווחים על מקרה בו ברגע שהוא קורה- הכל רשום והכל מתועד, לכן תלונות ואי נעימויות רבות נחסכות הן מאת ההורים והן מאת הצוות החינוכי בגן. בסך הכל המטרה של כולם היא זהה- לדאוג לרווחת הקטנטנים ולהעביר מסר להורים שלהם כי הם נמצאים בידיים טובות. השקיפות הזו מצד הצוות בגן יכולה רק להועיל להתנהלות השגרתית בגן ולתפקוד היומיומי של כל המעורבים במוסד החינוכי.

GanApp

מערכת אדמינסטרטיבית לניהול מסגרות חינוכיות
נשלטת מכל מקום ומכשיר ובכל זמן.

Contact Us

    פרטים ליצירת קשר